niedziela, 23 stycznia 2011

Pedagogika- Yamaha WR 450 SM

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/WR%20450/50889,1

SILNIK.
Typ:czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ:jednocylindrowy
Rozrząd:DOHC 5 zaworów
Pojemność skokowa:449 ccm
Średnica x skok:95,0 x 63,4 mm
Stopień sprężania:12,3:1
Moc maksymalna:b.d.
Zasilanie:Keihin FCR-MX39/1
Rozruch:elektryczny i nożny
Zapłon:CDI
PRZENIESIENIE NAPĘDU.
Silnik-sprzęgło:koła zębate
Sprzęgło:wielotarczowe mokre sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów:5-biegowa
PODWOZIE.
Rama:ze stopów aluminium, z odkręcaną tylną częścią
Zawieszenie przednie:upside -down
Skok:300 mm
Zawieszenie tylne:centralny amortyzator
Skok:305 mm
Wahacz:ze stopów aluminium
Hamulec przedni:Nissin dwutłoczkowy tarcza 250 mm
Hamulec tylny:Nissin jednotłoczkowy tarcza 245 mm
Opony przód/tył:90/90-21/130/90-18 Dunlop
Zbiornik paliwa:8,0 l
WYMIARY I MASY.
Rozstaw osi:1485 mm
Wysokość siedzenia:990 mm
Prześwit:370 mm
Masa (w stanie suchym):112,5 kg
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,59445,4026210.html
Miejski potwór , który nie może równać się z żadna inna maszyną pod względem lekkości prowadzenia i przeciskania się między samochodami. Motocykl typowy do miejskiej dżungli jak i zarówno do wielu  godzinnych wojaży w terenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz