Silnik - Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność - 223,6 cm3
Sprężanie - 9,7:1
Moc maks. -16,5 KM przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy - 17 Nm przy 6000 obr/min
Zasilanie - gaźnik TAIKI typ- MV30P
Zapłon - CDI
Akumulator - 12V / 5Ah
Rozruch - elektryczny/nożny
Sprzęgło- wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów - 5 biegowa
Przełożenie: 2,61 przednia zębatka 14 tylna 44 zębów
Napęd tylnego koła - łańcuch
Rama - grzbietowa stalowa
Zawieszanie przód - widelec teleskopowy upside-down skok - 160 mm
Zawieszenie tył - wahacz stalowy, jeden element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego skok 80 mm
Hamulec p/t - hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy235,2 mm / hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 231,4
Opony p/t - 110/70 R17 / 130/70 R17
Pojemność zbiornika paliwa -10 l
Pojemność - 223,6 cm3
Sprężanie - 9,7:1
Moc maks. -
Maksymalny moment obrotowy - 17 Nm przy 6000 obr/min
Zasilanie - gaźnik TAIKI typ- MV30P
Zapłon - CDI
Akumulator - 12V / 5Ah
Rozruch - elektryczny/nożny
Sprzęgło- wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów - 5 biegowa
Przełożenie: 2,61 przednia zębatka 14 tylna 44 zębów
Napęd tylnego koła - łańcuch
Rama - grzbietowa stalowa
Zawieszanie przód - widelec teleskopowy upside-down skok - 160 mm
Zawieszenie tył - wahacz stalowy, jeden element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego skok 80 mm
Hamulec p/t - hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy
Opony p/t - 110/70 R17 / 130/70 R17
Pojemność zbiornika paliwa -
Tracker 250 jest pierwszą propozycją supermoto ze stajni ZIPP
Design Tracker podąża ścieżką najnowszych trendów zarówno japońskich jak i europejskich.
pomarańczowo-czarna tonacja ze złoceniami od zawsze jest w dobrym tonie, więc nie miejmy za złe firmie zipp tego, że czerpie z dobrych wzorców.
Jest to niewątpliwie propozycja skierowana w stronę początkujących motocyklistów-16,5 konia zamknięte w chłodzonym powietrzem singlu o poj. sokowej równej 223,6 dm3 nie spowoduje ślinotoku u doświadczonych motocyklistów.Odpalanie "z kopa" nie wymaga użycia większej siły ze względu na pojemność oraz niski stopień sprężania.Rozruch wymaga , niestety użycia ssania, którego dźwigienka jest umiejscowiona przy gaźniku.
Ciasno zestopniowana skrzynia biegów o pięciu przełożeniach jest zbudowana przyzwoicie, choć zdarz się problem z wbiciem luzu. Osiągi silnika nie powalają na kolana jednak setkę osiągnie zawsze i wszędzie, z górki nawet 115-120 km/h , aczkolwiek przy tych prędkościach daje się we znaki lekkie wężykowanie. Biorąc pod uwagę cene dostajemy znacznie więcej niż można by sie spodziewać.
Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń